21 april 2014

Påskbuffé & ett nytt jobb

Long time
No see

Så här är det; jag har fått ett jobb!
Det är därför det varit så tyst här på bloggen ett längre tag, hemskt ledsen för det.
Jag har fått ett fantastiskt roligt arbete där jag lagar lunch till ett gäng glada människor på ett HVB hem.
Det enda lilla "problemet" är ju att jag inte har min mästerfotograf att tillgå  för att fotografera mina matkreationer....
Jag återkommer i ämnet, ville bara checka in och tala om att jag lever och frodas i vårsolen ;)
Därför får ni hålla tillgodo just nu med några fina bilder som dottern tog under helgen som gick.
Hoppas ni alla haft en underbar påsk, det har jag. 
Börjar med Smultron i vårgräset och scillorna.



Egna finaste äggen i påsktider. 

Vår påskbuffé med hela släkten hemma

I Ljus & Kärlek
Wakanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar