31 oktober 2012

I Wakandas kök...

Det har varit några fullbokade dagar så därför har jag inte lagat så mycket mat. 
var på Inre Harmonimässan i söndags och hade en mycket trevlig dag med min familj. Nu väntar strax dagens Må Bra Promenad, och sedan diverse projekt. Bland annat skall lördagens festbuffé planeras och börja förberedas, på temat Höst med lite Halloween inslag. 
Igår var dottern och jag på Panduro och där hittade jag lite spännande material som skall användas som dekor främst. Ätbart med för mycket socker egentligen, men kul med orange och svart marsipan, plus att jag köpte en cookiecutter i form av olika löv! Här skall skapas!
Under tiden får ni ytterligare en fin bild som dottern tagit. Vill ni se mer av hennes fantastiska fotografier gå in här fotografemme.blogspot.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar