31 januari 2013

Dagens lunchmacka

Igår åt jag raw food både till lunch och middag. Men idag längtade jag efter bröd, så till lunch blev det en rågmacka (kung Markattas) med allehanda tillbehör; senap, skivad färsk tomat, soltorkade tomater, paprika, avokado (förstås!), spenatblad, riven morot, och lite solrosfrön. Du kan enkelt göra en god och nyttig lunchmacka! Det enda som krävs är att du tänker "outside the box"!
                                                                         Lycka till!

Varje kväll avslutar jag med en skål melon. Jag har ingen aktuell bild på detta men hittade denna från i somras.....Jag längtar efter solmogna jordgubbar! Önskar er en fin kväll! Kram

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken macka! Underbart! Och det där frukttornet känner jag igen... ;-)

    SvaraRadera
  2. Eller hur? ;) Det gjorde du bra Lisa!

    SvaraRadera